Strawberry soup ili kako je blog dobio ime

‘E, a kakva ti je to juha?’, pitao me neki dan kolega na poslu o nazivu mog bloga.

Zbilja, kakva je to juha od jagoda? Ne zvuči dobro. Iako, meni sve s jagodama zvuči dobro jer, kao što već znate (da, da, dosadna sam s tim 😀 ), jagoda mi je najdraže voće, like, ever!

Dakle, o imenu bloga sam dugo razmišljala. Prvo sam planirala blog na kojem će biti recepti samo za slastice, ali onda sam zaključila da previše volim kuhati i slana jela i pala je odluka da na blog ide i to. Tu sam morala eliminirati neka imena koja su opisivala samo slatke recepte.

Razmišljala sam i razmišljala, a bila je zima i ja sam non-stop kuhala neke juhice i topla variva i zaključila da zbilja često jedem ‘na žlicu’. A kao što već rekoh otprilike 22.718 puta, jagoda mi je najdraže voće i – odluka je pala: blog će se zvati Strawberry soup! Juha od jagode, super kombinacija jer volim juhice, obožavam jagode, a poznata sam i po čudnovatim i neobičnim kombinacijama okusa. I sad se vraćamo na pitanje s početka: pa dobro, kako to, juha od jagoda?!

I ja sam se zapitala što je to zapravo kad sam pronašla recept za juhu od jagode guglajući taj pojam u nadi da neki food blogger već ne koristi to ime za svoj blog. I zbilja, postoji jelo strawberry soup ilitiga juha od jagoda. I kad već postoji, mislim da stvarno nije u redu da ga ja ne isprobam i recept obavezno podijelim s vama na blogu.

E sad, prije nego što odustanete jer vam je kombinacija prečudna, pojasnit ću: iako je juha, zapravo nije juha u onom klasičnom smislu u kojem sjeckate luk i povrće i zaljevate to temeljcem. 😀 Zapravo, vrlo je jednostavno i ne razliku je se puno od smoothieja.

To mi je otkriće donekle bilo i razočaravajuće. Ne znam što sam očekivala, ali nisam mislila da je strawberry soup = smoothie. Kako bilo, guglala sam ja još malo jer nema smisla da vam pod ovim imenom donesem obični smoothie. I pronašla sam! Nakon nekoliko verzija različitih juha od jagoda, iskombinirala sam jednu svoju koja će vam se sigurno svidjeti jer je kombinacija voćnog smoothieja i sangrije (a tko ne voli sangriju?!).

Servirana u čašama za vino ili u tanjuru, hladna juha od jagoda s crvenim vinom i još pokojim finim dodatkom osvježit će vam večer! Evo recepta:

Sastojci

(za 2 tanjura ili 4 čaše)

  • 250 grama jagoda
  • 1 šalica jogurta (koristim šalicu od 150 ml)
  • pola šalice kokosovog mlijeka
  • pola šalice crnog vina
  • 1 žličica ekstrakta vanilije
  • sok od pola limete

Postupak:

  1. Jagode oprati i očistiti, narezati ih na manje komade i staviti u posudu blendera ili smoothie makera.
  2. Dodati šalicu jogurta, pola šalice kokosovog mlijeka, pola šalice vina i žličicu ekstrakta od vanilije.
  3. Sve sastojke u blenderu dobro izmiksati.
  4. Ohladiti u frižideru prije posluživanja u čašama za vino ili, ako više tako volite, tanjurima za juhu. Po želji dodati još komadića jagoda i/ili listiće mente.Dobar tek! 🙂 

    Prijedlog za serviranje: Juhu od jagoda možete poslužiti i kako koktel.
  5. Hladna ljetna juha od jagoda

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.