Zapečene marelice s bademima i medom

Džem od marelica već je skuhan, a bit će ga i još. Smoothieje s marelicama smo popapali, svježe su odlične, kao i u kolačima. Isprobali smo i nešto drugačije kombinacije s ovim divnim domaćim kajsijama pa smo ovih dana kuhali i curry s marelicama, piletinom i povrćem (recepti za sve navedeno stižu na blog vrlo brzo!) …ali nikako ih se riješiti. Nije da se žalim, ali koliko marelica čovjek može pojesti u jednom tjednu? 🙂 Ove nedjelje sam trebala nešto brzinski jer je bila radna, a šteta je da se voćkice pokvare.

Domaće marelice

Listala sam jednu od brojnih kuharica koje imam kod kuće, a na koju sam već pomalo i zaboravila zbog silnih bespuća internetskih recepata i…ugodno sam se iznenadila kad sam naišla na nekoliko finih recepata s marelicama koje ću sigurno sve isprobati. Danas sam se odlučila za onaj koji je bio najbrži i najprimjereniji prijepodnevu. 🙂 Zapečene marelice s bademima i medom vrlo su ugodno iznenađenje za nepce. Probajte! 🙂

 

Savjeti:

1. Nemojte štedjeti na mljevenom đumbiru i muškatnom oraščiću. Dat će ovom desertu poseban, pikantni okus, a od začina, meda i soka kojeg su marelice otpustile tijekom pečenja, stvorio se jaaaako fini umak.

2. Također, listiće badema možete ranije tostirati. Ja nisam jer sam se bojala da će tostiranjem, a zatim pečenjem s marelicama zagorjeti. Tijekom pečenja su ostali svijetli pa zaključujem da ih se može tostirati i prije pečenja da budu još hrskaviji i ukusniji.

3. Tople pečene marelice na ovaj način savršeno pašu s nekim finim sladoledom od vanilije. Pokušajte tako! 🙂

Marelice zapečene u pećnici s listićima badema i medom, začinjene mljevenim đumbirom i muškatnim oraščićem.

Sastojci:

(za 2 osobe)
  • desetak marelica
  • 3-4 žlice badema narezanih na listiće
  • 2-3 žlice meda
  • žličica muškatnog oraščića
  • žličica mljevenog đumbira
Marelice posute listićima badema i medom, začinjene mljevenim đumbirom i muškatnim oraščićem.

Postupak:

1. Marelice operite i prepolovite. Izvadite koštice.
2. Poredajte marelice u vatrostalnu posudu s otvorenim dijelom prema gore.
3. Poškropite marelice medom. Pazite da bude ravnomjerno.
4. Pospite ih listićima badema, đumbirom i muškatnim oraščićem.
5. Stavite peći u prethodno zagrijanu pećnicu na 200 stupnjeva. Peći 15 minuta. Poslužiti tople, najbolje sa sladoledom od vanilije ili nekom finom kremom. Ipak, odlične su i bez toga, provjereno! 😀
3 Comments Add yours

  1. Adrijana Nesek says:

    To sam danas vidjela na tvom instagram postu jojj obožavam amrelice izgleda fantastično. 🙂

    Like

    1. Tihana says:

      I ja ih obožavam a ovo sam prvi put pravila, ali sigurno ne i zadnji! 😀

      Like

Leave a Reply

