Mini kuglofi s makom i limunom

Od drage sam kolegice za jedan Božić dobila kalupe za mini kuglofe. Od tada ih nisam puno puta koristila, a stalno sam planirala. Kad sam naišla na recept za mini kuglofe s makom i narančom kod blogerice Like Chocolate, odlučila sam ih napraviti jer su jednostavni, brzi i ukusni – a volim kombinaciju maka i agruma. U svojoj sam izvedbi nekoliko sitnica promijenila: umjesto naranče sam koristila limun, umjesto kokosova ulja, koje nisam imala, stavila sam maslinovo. I kuglofčići su ispali jako fini. Da nije bijelog brašna, mogla bih reći da je ovaj kolač sasvim zdrav jer zapravo nema šećera.

Od sastojaka za ovaj recept dobila sam samo 6 komada kolača, ali sasvim dovoljno za jedno popodne u dvoje. 🙂

Sastojci:

  • 2 jaja
  • prstohvat soli
  • 3 žlice meda
  • žlica ekstrakta od vanilije
  • 50 ml maslinovog ulja
  • prstohvat cimeta (ja biram i malo više cimeta jer ga jako volim, a u ovom se receptu nije jako osjetio)
  • 75 grama brašna
  • 75 grama mljevenog maka
  • 30 ml limunovog soka
  • korica jednog limuna*
  • 2 reda čokolade za kuhanje
  • 25 grama maslaca

*limun možete zamijeniti narančom ili mandarinom

Postupak:

  1. Razdvojite jaja na bjelanjke i žutanjke.
  2. Bjelanjke umutite u čvrsti šlag s prstohvatom soli.
  3. Žumanjke umutite s medom. U tu smjesu dodajte cimet, maslinovo ulje i ekstrakt vanilije. Umutite.
  4. U smjesu sa žumanjcima dodajte mak i brašno i polako izmiješajte.
  5. Dodajte limunovu koricu i sok i pomiješajte.
  6. Na kraju u smjesu sa žumanjcima polako dodajte smjesu bjelanjaka. Nemojte miksati nego kuhačom lagano pomiješajte obje smjese.
  7. Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva. Smjesu ulijte u kalupe za mini kuglofe, ne do samog vrha nego da ostane malo mjesta.
  8. Kuglofe pecite 15-20 minuta. Provjerite je li pečeno ubadanjem čačkalice. Ako izađe čista, kolači su gotovi.
  9. U jednom loncu zagrijte vodu pa u njega stavite drugi lončić u kojem je čokolada i maslac i polako otapajte. Otopljenom čokoladom kuglofe prelijte po želji – ja sam samo gornji dio premazala čokoladom. Ukrasite po želji.

Dobar tek! 🙂

Leave a Reply

